czwartek, 17 czerwca 2010

[001] Małgorzata Musierowicz „Sprężyna”

Wyd. Akapit Press, 
Listopad 2008, 220 str.
Ocena: 8/10 Bardzo dobra
 
O czym :
 
Najnowsza powieść Małgorzaty Musierowicz „ Sprężyna”  obfituje w zaskakujące zwroty akcji i niespodzianki. To kolejna śmieszna, miła, wzruszająca i ujmująca książka.
Kto był sprężyną ważnych wydarzeń w rodzinie Borejków? Przeczytaj dalsze losy ulubionych bohaterów i dowiedz się czy Laura odnajdzie obiekt swoich westchnień ? Czy zaśpiewa na akademii u Łusi ??

Moje Zdanie :
 
Książka wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Spodobało mi się, że pojawili się bohaterowie poprzednich części. Wspaniały, czerwcowy tydzień odmienił życie wielu bohaterów. Miłość Laury, niezwykła rola Łusi nie pozwalała mi się oderwać od  książki. Przeczytałam ją jednym tchem. Końcowy zwrot akcji wywarł na mnie ogromne wrażenie. Nie sądziłam, że tak może się ta część skończyć.
Szczerze polecam ^^

Ulubiony cytat :
 
Powiedziała, że leży w łóżku, rozebrana. (…) Zupełnie rozebrana. Całkowicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mały ślad po Tobie = Wielki uśmiech na mojej buzi ;)