piątek, 18 września 2015

Wyniki KONKURSU z książką "Dwa życia Kiki Kain"


Muszę przyznać, że wybór, mimo niezbyt dużej ilości zgłoszeń, nie było prosty. Sprawy nie ułatwił też fakt, że zwycięzców jest aż trzech. Po kilkukrotnym przeczytaniu Waszych odpowiedzi postanowiłam nagrodzić wypowiedzi, które w jakiś sposób mnie poruszyły. Były to różne emocje, nie zabrakło też uśmiechu i zaskoczeń. Kto wygrał zestaw z książką Dwa życia Kiki Kain?

Byłabym milionerką! Albo prezydentem. Albo może modelką?
Albo nie.
W moim "drugim życiu" byłabym kimś, kto jest ode mnie... gorszy. Pod każdym względem. Może ten ktoś jest brzydszy? Biedniejszy? Tak, właśnie tak. Nie ma także cudownej rodziny i przyjaciół. Może wcale nie ma nikogo bliskiego. Nie ma świetnego wykształcenia. Właściwie nic nie ma, nawet zdrowie nie jest najlepsze i nie czuje się pełen energii. Ale nie poddaje się. Bierze wszystko to, co łaskawie ofiarował los i stara się sobie radzić. A raczej poradzić i zmienić coś na lepsze.
Dlaczego?
Żebym nareszcie w pełni doceniła moje "pierwsze życie", które w takim zestawieniu jest niemalże idealne.

Gratuluję Paulinie Stachyra.

Zawsze marzyłam by być kapitanem statku.Może dlatego, ze kocham podróże, a poza tym mam chorobę morską, która wyklucza rejsy statkiem.Marzę o takich wielomiesięcznych rejsach, o zawijaniu do nieznanych portów,o poznawaniu egzotycznych kultur i ludzi.Więc jeśli ja, filigranowa kobieca blondynka miałabym mieć takie drugie życie, to stawiam na grubego,brodatego wilka morskiego:) 

Kolejne gratulacje należą się Ani.

Gdybym mógł dostać swoje drugie życie, drugie oblicze, to z pewnością odzwierciedlałoby się w nim to wszystko, co z różnych powodów jest nieobecne w moim prawdziwym życiu. Na pewno moje alternatywne życie pozbawione byłoby smutku i przejmowania się błahymi sprawami dnia codziennego. Byłbym człowiekiem bardziej otwartym i miałbym bardziej optymistyczne podejście do życia i ludzi. Poświęcałbym się w pełni swoim pasjom, w tym największej jaką jest latanie. 

I ostatnie - Anonimowi o niecodziennej pasji :)

Czekam na maile z adresem od zwycięzców, a pozostałym dziękuje za udział w zabawie. Mam nadzieję, że kolejny konkurs pojawi się już wkrótce :)

4 komentarze:

Mały ślad po Tobie = Wielki uśmiech na mojej buzi ;)