czwartek, 29 września 2011

Imieninowa rozdawajka - Losowanie ;)

Witajcie moi kochani ^^ I nadszedł ten dzień, dzień moich imienin – dziś wraz z młodszą siostrą Olą (tudzież Aleksandra) wylosowałam zwycięzcę mojego konkursu ;)

Przyznam, że byłam zdziwiona tak małą frekwencją (7 osób), jednak to pewnie przez moją, tak długą nieobecność w blogowym świecie ;P Już ostatnio obiecałam, że moją „maszyną lasującą” będzie najmniejsza siostra, która niezwykle cieszyła się, że może mi pomóc ;) Uprzednio przygotowałam karteczki z nickami, które możecie zobaczyć poniżej. 




Następnie, niezwykle rozradowana swoją funkcją Ola przystąpiła do losowania. Oto jak nasza „maszyna losująca” pracowała ^^ :




W efekcie udało Nam się wybrać zwycięzcę ;) Przyznam, że wynik był nieco śmieszny, gdyż Ola wylosowała Aleksandrę ^^


Niezmiernie gratuluję zwyciężczyni i proszę o przesłanie swojego adresu na mojego maila ;D Zapraszam Cię również Aleksandro (tudzież Olu) do częstszych odwiedzin u mnie ;P


A wszystkim pozostałym czytelnikom mojego bloga zapowiadam w niedalekiej przyszłości niespodziankę ;D Mam nadzieję, że spodoba się Wam to co opublikuję na dniach ^^

Na dziś już koniec ogłoszeń parafialnych ;P Mam nadzieję, że uda mi się zorganizować chociaż z jeden konkursik jeszcze w tym roku ! ;D

10 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni:) I wszystkiego naj, naj, naj z okazji imienin:) Miło, że świętujemy razem, bo ja tak się składa mam 29.09 urodziny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie, na karteczce z moim nickiem jest słoneczko :D Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba chodzi o mnie :D Super :D Baaardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczne pismo :) Gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) Swoją drogą - zrobisz mi taką karteczkę z moim nickiem i dostarczysz do szkoły? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Az dziw bierze, że się nie zapisałam... Przegapiałam :/ No cóż, zdarza się :}

    OdpowiedzUsuń

Mały ślad po Tobie = Wielki uśmiech na mojej buzi ;)