poniedziałek, 10 marca 2014

Konkurs "Całkiem w połowie"

Wielu pewnie zastanawia się o co może chodzić z tym dość nietypowym nazewnictwem konkursu – zaraz postaram się wszystko jasno i zwięźle wytłumaczyć. W połowie lutego, gdzieś między czytaną lekturą a oglądanymi Igrzyskami wpadłam na dość ciekawy pomysł. Urodziny Bloga obchodziliśmy dobre kilka tygodni temu, a mianowicie – 26 stycznia. Z kolei moje urodziny przypadają na 20 marca. W lutowe popołudnie postanowiłam więc zorganizować konkurs, którego początek będzie przypadał idealnie w połowie między tymi dwoma w moim życiu wydarzeniami. Jednak nie wszystko wyszło tak, jak planowałam i konkurs rusza z szesnastodniowym opóźnieniem. Choć hasło „Całkiem w połowie” nie ma już racji bytu, postanowiłam, iż pozostawię planowany na nieco wcześniejszy termin konkurs pod tą nazwą :)

A teraz przejdźmy do konkretów:

Regulamin:

1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody jest Meme (właścicielka bloga)
2. Nagrodami w konkursie są powieści z mojej domowej biblioteczki. Książki pochodzą ze współpracy ze Sztukaterem, są ostemplowane oraz przeczytane przeze mnie i zrecenzowane już dobre kilka miesięcy temu. Wybrałam dwie publikacje: „Stalowe szpony” Leo Kesslera i „Murzynów we Florencji” Vedrany Rudan. Mam nadzieję, że pozycje te, zaciekawią kogoś z Was :)
3. Konkurs trwa od 10 marca 2014 roku do 8 kwietnia 2014 roku do godz. 23:59
4. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w przeciągu pięciu dni od zakończenia konkursu.
5. Konkurs jest kierowany do osób mieszkających w Polsce.
6. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi losowanie innego szczęśliwca.
7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
8. Zgłoszenia do konkursu należy dokonywać pod niniejszym postem, pozostawiając odpowiedź na konkursowe pytanie i adres e-mail.
9. Będzie mi bardzo miło jeśli umieścicie banerek konkursu na swoim blogu, jednak nie jest to warunek konieczny. Zapraszam również do odwiedzin Fanpage KSIĄŻEK-MEME, jak również pozostania ze mną na dłużej i dołączenia do obserwatorów.
10. Co zrobić, żeby wygrać? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego to właśnie do Ciebie powinna trafić jedna z książek? :)

Powodzenia i czekam na pierwsze wypowiedzi :)

4 komentarze:

  1. Książka ta powinna trafić do mnie, ponieważ ja się będę potrafiła nią zaopiekować, a w łóżku ze mną (moje stałe miejsce czytania) będzie jej naprawdę dobrze c;

    psychicznychaos@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja bardzo poproszę tych Murzynów. Po pierwsze dlatego, że autorów o ciętym piórze doceniam i lubię, a po drugie dla samej treści. Będąc potrójną mamą, chętnie poczytam o czym tam myślą te maleństwa w brzuszku. No i wreszcie po trzecie, dawno jakoś nic zabawnego mi w ręce nie wpadło, wszystko takie poważne, a "Murzyni we Florencji" ponoć trochę straszni i strasznie śmieszni. maniastella@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Dlaczego do mnie ma trafić? Bo ona na mnie patrzy i mówi - przeczytaj mnie, przytul do serduszka, zabierz mnie ze sobą:) I jak na takie wołania nie odpowiedzieć:)

    Pozdrawiam
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

  4. Hej, Meme!

    Widząc te książki,a szczególnie tą pierwszą, odczuwam pustkę z powodu ich braku. Jedna jest idealna do ostatniego wolnego miejsca na mojej półce (naprawdę!). No i już zostałam schwytana w te szpony...

    zaslodkakawae@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Mały ślad po Tobie = Wielki uśmiech na mojej buzi ;)